arbeidsklaer

Arbeidsklær

I noen sammenhenger kan det være viktig å ha et helhetlig uttrykk når det kommer til arbeidsklær. Det ser pent ut og gir et godt inntrykk for eksempel når man kommer inn på en servicebedrift og de ansatte har et tydelig og helhetlig antrekk. Dette kan være i butikk, verksteder, caféer, eller andre sammenhenger hvor de ansatte møter kunder direkte.

Hvis man har bedriftslogo på arbeidsklærne styrker det samhørigheten mellom de ansatte og gir også kontinuerlig eksponering av varemerket deres. Dette er ekstra tydelig i bedrifter hvor de ansatte arbeider direkte ute hos kundene, og hvor de iblant kommer inn i hjemmet for å gi service. Dette kan være for eksempel bredbåndsinstallatører, helse- og støttepersonell til pleie i hjemmet. Da er det trygt å se for den som åpner døren at det er en person fra det firmaet som er forventet.

Rene, pene og helhetlige klær

Rene, pene og helhetlige klær sender positive signaler om varemerket deres til deres kunder.

Det har vært en stor utvikling på området for arbeidsklær i de siste årene. Det finnes mange farger å velge mellom, så det finnes plass for personlig uttrykk og fargevalg innenfor rammene for hva firmaets logo og grafiske profil tillater.

Hvis arbeidsklærne har en logo som sitter på et fornuftig valgt sted vil det bidra i å gi deres varemerke en god eksponering for mange mennesker over en lenger tidsperiode. Arbeidsklær er mer enn T-skjorter og caps, det kan være pene jakker av god kvalitet som sender signaler om et firma som leverer høy kvalitet. En frakk med deres varemerke på hos en selger etterlater deres firmanavn tydelig for alle som vært i kontakt med selgeren. Det ser offisielt ut og synes godt.

Har firmaet en sportsprofil kan sportsklær være å se som riktige arbeidsklær. Her finnes store muligheter i valg av stoff, plassering av logo, reflekser med mer.

arbeid